»Filmu Nosferatu so skozi čas pripisovali številne elemente, od antisemitskih pa vse do homoseksualnih. Mislim, da je umetnost, sploh taka, katere avtorjev že davno ni več med nami, zelo priročna za take in drugačne analize, ob katerih bi se avtorji sami verjetno zelo čudili, večkrat pa tudi zelo jezili.«
»Nič ni bolj strastno kot zvok godalnega kvarteta, nič bolj naivno in nedolžno kot zvok klarineta, nič bolj melanholično kot zvok saksofona in nič bolj tenkočutno in delikatno kot zvok klavirja.«
»Vse se torej vrti okoli tišine. Glasba se rodi iz tišine. Tišina pa je sestavni del glasbe. Glasba se na koncu vedno povrne v tišino. Če se sploh konča. To je, če je ne slišimo tudi v tišini.«
»Mogoče so to tenkočutni prizori, kot je kapljica, ki polzi po okenski šipi in izginja, tako kot v prizoru pred tem spolzi in izgine noč dveh ljubimcev, ki se ne bo nikoli več vrnila.«